duminică, 20 iulie 2014

#Weheartmusic

            M-am gandit sa fac o postare random pentru ca mi-ar placea sa incep sa compensez timpul pierdut de pe blogosfera (care, desigur, nu e nicio pierdere pentru voi) si nu mai aveam idei.
            Asa ca ma bazez pe instinct. Si instinctul meu imi spune sa va mai povestesc despre muzica, poate pentru ca ascult muzica chiar acum.
             Ce ascult si cred ca e nou fata de ce stiati deja de la mine e o trupa, Karmin, formata din Amy si Nick, Amy cantand cu vocea (in mare, rap) si Nick la clape (si uneori cu vocea). Sunt super, iar acumca si-au lansat si al doilea album, am o gama mai variata de melodii pe gustul meu. Primul album se numeste Hello, iar al doilea Pulses. Sunt grozave amandoua insa mie imi place mai mult al doilea.
             Mai ascult si Demi Lovato, avand in vedere ca ultima melodie, "Really don't care" se potriveste foarte bine cu trairile mele din ultima perioada.
              Ariana Grande ramane cea mai buna cantareara de muzica pop a noii generatii, in opinia mea. Adica... Tipa a fost invitata sa cante la Casa Alba, pentru Obama si Michelle.. singura atat de tanara (22 ani) si sa vedeti acolo. Ca.. Sa fim seriosi.. Nu face nimeni playback la Casa Alba.
               Mi-am pastrat descoperirea la sfarsit. Din intamplare, am descoperit pe minunatul YouTube un tip extraordinar, de vreo 15 ani, din Scotia, care face cover-uri. Pe langa faptul ca are o voce superba si un accent criminal, mai arata si foarte bine. Sau cel putin... Mie imi place. Finn Henderson Palmer sau FinnHP. Ca sa ii vedeti potentialul va sfatuiesc sa cautati Finn Henderson Palmer-- The 'A' Team.
                   Ok... Nu stiu ce s-a intamplat cu boldul si italicul dar nu are importanta. Asta a fost tot.

          

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu