luni, 21 iulie 2014

Nota, va rog!

             Imi place sa cred ca m-am maturizat mult.. Insa inca ma mai uit la desene animate, mai precis Adventure Time.
             E extraordinar de super. Mi se pare foarte amuzant adica...
              Face ceva elefant zburator care indeplineste dorinte catre Finn (pers. princ.) :
              — Esti demn sa ma posezi?
              Si Finn face:
              — Stii ca sunt! Pentru ca esti nebun!
              Genial.
               Asa si in episodul pe care tocmai l-am vazut era o faza cand, fara nicio legatura, tot fac unii:
               — Nota, va rog! iar apoi se lovesc cu palma de fata in semn de uimire.
               Am decis, astfel ca faza asta sa ramana in repertoriul meu de replici eterne.
             
      

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu