miercuri, 23 iulie 2014

#Leapsa

           Adresez aceasta leapsa oricui nu are idei pentru postari si nu vrea sa isi dezamageasca cititorii:
    
1. Daca ar fi sa ai un nume pe care sa il folosesti fara niciun motiv, foarte des, doar pentru ca este amuzant, care ar fi acesta?
                Samuel

2. Pentru 50 milioane de dolari, ai omorî un pui de panda?
                  Absolut. Cu doar 5 milioane de dolari salvez mii alti panda de la moarte.

3. Vlogarul tau roman preferat.
                  Tudi Popa.

4. Mare sau piscina?
                   Piscina.

5. Care e ultima carte pe care ai citit-o?
                   Actualmente citesc Cercul Secret: Captiva de L.J.Smith.

6. Care e cel mai ciudat lucru care ti s-a intamplat?
                    M-am indragostit rau de tot de un baiat inventat de subconsientul meu, pe care l-am visat aseara, dar caruia nu am putut sa-i inventez un nume, asa ca i-am spus Him. Si... cred ca am un nume.        

7. Care e emojiul pe care il folosesti cel mai des?
                      (in cazul in care nu se vede, e cel in care omuletul galben rade cu lacrimi)

8. Facebook sau Twitter?
                       Twitter.

9. Un lucru pe care l-ai schimba in viata ta, inafara de situatia materiala.
                       Nu stiu. Cum totul are efecte secundare... Cine stie cate lucruri si in cate sensuri s-ar schimba viata mea si sincer, sunt fericita asa cum traiesc acum.

10. Cine e persoana care te poate face sa zambesti cand te simti ca naiba?
                         Cristi, cel mai bun prieten al meu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu