duminică, 20 iulie 2014

Schimbari

        
          M-am decis sa trec peste faza cu salutarile si confesiunile de dragoste (care, sa fim seriosi... nu sunt nici pe departe adevarate) si sa incepem cu blogareala ca doar suntem oameni seriosi. ;-)
           Ar trebui sa va spun niste chestii mai interesante care s-au intamplat in ultima vreme in viata mea oricum nu prea interesanta, ca sa va obisnuiti cu DoMe 2014.
            Cu vreo doua zile inainte de Pasti am suferit cea mai mare pierdere din viata mea, atunci cand un coleg de clasa si foarte bun prieten a murit. Voi face o postare special despre asta so despre subiectul tabu: moartea.
            Aceasta intamplare nefericita m-a transformat foarte mult (nu, nu am capatat tendinte sinucigase si nici nu m-am apucat de fumat). Pe de-o parte, m-a schimbat in bine; acum petrec mult mai mult timp cu familia mea si incerc sa ma port cat mai frumos cu ei. Pe de alta parte, m-am maturizat foarte mult.. si nu ca inainte eram vreo prostuta, dar asta lasam sa se vada.
               In plus, daca pana acum, dupa prima saptamana de vacanta incepeam sa ma gandesc la toti colegii mei atat de dragi, (care nu se gandesc niciodata la mine) acum ma cam doare in cot de ei si mi-am dat seama ca mi s-a luat total de indiferenta lor.
                 E si un citat pe we heart it care mi-a atras atentia: You don't need anyone that doesn't need you. Si e total adevarat.
                De asemenea, asa cum am lasat de inteles in postul anterior, am invatat sa lupt cu unul din cele mai mari defecte ale mele (si anume faptul ca imi pasa prea mult de ceea ce cred sau spun strainii despre mine) iar acum practic sunt haterproof si invit orice rau-intentionat sa lase un comentariu down here cu tot ce nu ii convine legat de persoana mea. Ii garantez, ca acel comm isi va gasi locul bine meritat, si anume in cosul de gunoi virtual, de care noi, blogarii, dispunem tocmai in cazul in care aceste fiinte isi fac simtita prezenta.
                  Prin urmare, morala acestei postari: "Ceea ce nu te omoara te face mai puternic."...pa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu