duminică, 20 iulie 2014

Demascare

     Bun, habar nu am de cat timp nu am mai postat pe blog si credeti-ma... Nici nu imi pasa. Important este ca acum sunt aici. M-am mai schimbat, suficient de mult incat sa recunosc ceva foarte important (in masura in care viata mea este importanta pentru voi): sunt Dome.
      Mda.. Acum ceva vreme am avut niste mici dispute cu o blogarita mai pusa pe cearta si trebuie sa recunosc ca nici eu nu am dat dovada de ceva mai multa maturitate. Astfel, dupa ce mi.a dedicat o postare rautacioasa (asta, dupa ce eu am dat tonul –recunosc–), fiind mica si tampa mi.am facut un cont nou si mi.am spus Bezeaua Amara. Am facut un fel de plan diabolic sa ma ascund sub acest pseudonim si sa o fac pe BlogaritaRautacioasa sa ma placa, penru a-i dovedi ca s-a inselat in privinta mea.
        Asta a fost cam stupid, insa acum ca nu mai dau doi bani pe ceea ce zic niste straini despre mine, am decis sa reintru pe blogosfera si sa impartasesc niste experiente cat se poate de banale cu voi.

    Unii oameni gasesc banalul fascinant.

    P.S.: DoMe a revenit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu