miercuri, 30 iulie 2014

#RAP: cine e rapperul

               Am revenit cu o noua postare din seria #RAP in cadrul careia vreau sa lamuresc una dintre cele mai mari neintelegeri cu privire la acest gen muzical.
               Rapper nu este cel care are un stil mai lejer, cu o atitudine si un vocabular de "gangsta".
                Rapper nu este cel care interpreteaza pe scena sau la televizor sau in parc sau oriunde.
                O sa va dau un indiciu:
                Cine este poetul? Cel care compune poezia, sau cel care o recita?
                 Exact. V-ati prins.
                 Rapper este cel care compune un cantec cat de cat inteligent. Poate sa il si interpreteze si sa aiba si stilul de care v-am povestit, dar daca nu a compus versurile... Degeaba. E fake.
                  Deci sa le intre in cap baietadilor de cartier care asculta Parazitii ( imi plac Parazitii, am dat doar primul exemplu care mi-a venit in minte ) in spatele blocului si se innobileaza si se umfla in pene proclamandu-se rapperi, ca nu sunt. Sunt doar derbedei. Rapul nu are nimic de-a face cu derbedeii. Asta e deja alt subiect si alt articol asa ca va las cu acest post mind blowing.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu