sâmbătă, 26 octombrie 2013

Sondaj... Sau presondaj?

                Măi măi măi! Ce mai faceți, micuți internauți?
                 Vreau să vă anunț că vă iubesc mult, vă apreciez enorm și, păi... Sunt puțin dezamăgită să observ că nu prea vă mai exprimați părearea despre articolele mele; pe scurt, nu mai am comentarii. Dar, ce pot să zic? O merit! Ultimele postări au fost jalnice și datează de vreo lună! Sunt puțin cam praf! :-)
                  Mda... 
                  Nici acum nu prea mai am idei, dar, văzând că toți cei pe care îi admir postează, m-am gândit să acționez și eu.
                   Bine, păi... Vreau să fac un sondaj, dar nu cred că ar fii indicat să adaug doar acel gadget stupid, deci o să îl pun și în această postare. 
                    Dar mai întâi, să vă fac introducerea: intenționez să-mi mai fac un blog și în funcție de topul preferințelor mele în legătură cu dorințele voastre privind tema acestuia, voi face un sondaj tip gadget, unde voi vedea rezultatul final.
                    Deci....
                    Despre ce v-ar plăcea să scriu în cel de-al doilea blog al meu?
                    Aștept propuneri! :-))

                                        De la Bezea
                

8 comentarii:

  1. Nu e adevarat, e super smecher blogul in continuare! nu te lasa batuta!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai un blog super! Postarile au peste 100 cuvinte, deci te descurci! Pai, ar trebui ca blogul sa fie despre ce crezi tu! Succes in continuare! :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Mulțumesc! Mă bucur că ai participat la presondaj! Totuși, eu chiar nu prea am idei așa că mai aștept și alte propuneri! Mulțumesc încă o dată! :-))

    RăspundețiȘtergere
  4. EU as zice, sa faci o poveste a vietii tale, cu diferite personaje(prietnii tai/familia ta)!
    SUCCES!

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna idee! Voi tine cont de ea! Merci! :-)

    RăspundețiȘtergere
  6. CU placere!
    Mai dai si tu o fuga prin blogul meu?

    RăspundețiȘtergere