joi, 3 octombrie 2013

S.C.H.O.O.L. + Șmacheră de șmecheră mafioată!

              Heyy! Ce mai faceți, drăgălașilor!?
              Știu... Nu am mai postat de câteva zile; și prin câteva zile, vreau să spun foarte multe zile!
               Dar dar dar... Eu nu am murit! He he he... For the haters ( nu că aș avea așa ceva - sper ).
               Păi.. Hai să vă mai zic puțin din ce s-a în întâplat la școală, o fază tare:
               În ora de română, măi cică ne întreabă profa ' Gândiți-vă la o propoziție în care termenul vara să fie adverb! ' și Cristi din fundul clasei: Vara mă duc la săniuș! Asta a fost azi.
                A mai fost o fază tare, tot la română, când profa ne întreabă, ' -esc este sufix adjectival. Deci puteți să-mi dați exemplu de un sufix adverbial? ' Și Cristi: Shift!
                Mda... Frone Talent!
                
                 Acum hai să vă arăt la ce m-am referit când am zis că Skilly a scris frumos despre mine, când a preluat o postare!
               

               Concluzia? Sunt șmecheră de șmecheră mafioată!

                Așa... Ce să vă mai zic? Mănânc un măr.
                Mda... Bine, pa!

                                          De la Bezea!

             

4 comentarii: