duminică, 6 octombrie 2013

Nesuferitele.

              Bună! ( cel mai neinspirat salut de până acum – recoooooord!!! )
              Așaa... 
              Subiectul acestui articol este unul familiar pentru toate fetele, chiar dacă totuși poate nu au trecut toate prin asta!
               La mine în clasă este o fată pe care nu o suport! Adică nu o suport deloc! Deloc! DELOC! Și ca să pricepeți mai bine, DELOC!!!
               Ceva de genul:


                Mda...
                În clasa a treia, când, ca un copil cuminte ce eram și sunt, purtam sarafanul școlii, vine ea și-mi spune: " Da ce, tu nu ai alte haine? ".


 
                Păi tipa asta e așa o ... Nici nu mai zic, că ... Nici nu mai zic!
                Se dă la cel mai bun prieten al meu, ca să îl atragă de partea ei; se dă la băiatul de care îmi place, ca să îl facă să nu mă mai placă pe mine; se dă fostul meu iubit. Dă maxime la toți ( inclusiv mie ) și eu sunt ceva de genul:


              Oh My God! Tipa asta e o nesuferită! Și toate tipele de felul ei! 
               Scuze pentru ce am zis dar mi s-a pus pata! Da... Atât despre asta!
                A! Și dacă vezi, asta, S_ _ _ _A dragă...

   

                                    De la Bezea




                

              
                

     

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu