sâmbătă, 26 octombrie 2013

S.C.H.O.O.L: Teste și mda...

               Hello, my friends!
               M-am gândit să mai fac o postare despre ce se mai întâmplă cu mine și la școala mea.
               Mda... Păi am dat miercuri două teste, unul la geografie și unul la română, la care cred că m-am descurcat foarte bine. Tot atunci, Cristi ( BFF-ul meu ) a făcut entorsă și deci, nu voi mai avea coleg de bancă și motive de râs pentru zece zile.
               Patruzeci de străini din Turcia, Polonia, Belgia, Spania, Cipru și Grecia au venit, din toate unitățile de învățământ din țara asta, fix la Școala Gimnazială Nr 194, într-un proiect European, în inspecție. Asta e ok, dar ce-cizmele-mele-din-piele-întoarsă am făcut ca să merit ca, dintre toate clasele școlii mele, fix a noastră să fie cea care ne reprezinte țara în fața a patruzeci de inși fițoși care cred că România e lumea a treia?!? Mda.. Deși vorbesc engleza la perfecție ( și asta nu o spun eu, ci profesorii de la Cambridge; da, acea universitate faimoasă pe tot globul ) m-am bâlbâit îngrozitor în timp ce prezentam proiectul grupului meu. Noi ne-am ocupat de Grecia, a trebuit să vorbim despre istoria acesteia. Dar dar dar, la finalul prezentării, în timp ce eu tremuram toată, tipii din Grecia au venit la MINE și mi-au zis că ne-am descurcat foarte bine și tot felul de chestii de genul ăsta pe care eu nu mi le mai amintesc pentru că eram super emoționată! Mda, deci datorită mie, în Grecia suntem puțin mai bine văzuți, ca nație! :-)
                Mda... Prietenul meu mi-a adus vineri, 25.10.2013 un trandafir superb.


                Ohhhh... Yeahhh... Sunt bazată bine!
                Cam asta cu ce s-a mai întâmplat săptămâna asta la școală!

                                       De la Bezea


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu