duminică, 13 octombrie 2013

Happy!

               Hey, hey, hey, micuții mei! Ce mai dregeți?
               Eu una debordez de fericire, pentru că am avut o săptămână de-a dreptul awsome și vreau să vă povestesc și vouă.
               Păi, am cam luat un 10 pe zi ( la diferite materii ), m-am cuplat cu tipul de care îmi place, am fost la mall, am mâncat shawormâcă-mâcă, mâcă-mâcă ( de care îmi era foarte poftă ) și proful de meditații la matematică s-a declarat super încântat de prestația mea la mate!
               Acum haideți să vă arăt câteva poze care mi se potrivesc acum:

• un zece pe zi:


• m-am cuplat cu tipul de care îmi place ( personajele seamănă izbitor de mult cu noi – în caz că nu v-ați dat seama, "eu" sunt în dreapta )


• am fost la mall


• shaworma


• bună la mediații la mate


               Asta e... Sunt fericită!


                     
                                       De la Bezea













Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu