joi, 31 octombrie 2013

Leapșa #4

               Ce face copiii mei? Dragi bloggeri, ce atâta lene pe capul vostru?! Așa, nici măcar o postare? Lasă că vă dau eu startul! 
               Mă gândeam să vă ofer ceva material de lucru, deci... Se anunță leapșa numărul 4!!! Recoooooord! 
               Mda...
 
1) Ce se petrecea în ultimul tău vis?
       Mno... Viețuiam... Și se făcea că eram într-o telegondolă, în care nu mai știu ce se întâmpla...

2) O persoană cu care ai avut conflicte ( certuri ) pe blogger:
      Mă cert adesea cu mine însămi... 

3) Ce meserie ți-ai dori să practici?
      Criminalistă șef la FBI.

4) Un desen animat la care încă te mai uiți:
      Adventure Time, pe Cartoon Network. 

5) O pereche de skateri de-ai tăi pe care îi adori ( poză ).
  

6) Ce zodie ești?
           Gemeni!!! :-))

7) O carte la care aștepți cu nerăbdare apariți volumului următor.
      •   Gallagher Girls - Out of Time, out of sight de Ally Carter ( a apărut deja în engleză și o să o iau de pe net )
       •     Enders - de Lissa Price ( genial primul volum, Starters )

8) De pe ce aparat electronic scrii pe blog?
          iPod, de aceea am și pozele nasoale.

9) O persoană publică ( vedetă ) din România pe care ți-ar plăcea să o întâlnești.
           Cred că CRBL, am auzit că e prietenos cu fanii. Altfel, l-aș fi ales pe Mihai Bendeac, însă el e prea inprevizibil.

10) O realizare de care ești mândru / mândră.
            Ar fii concursurile Cambridge... Și cântecele rap. :-D

               Leapșa e deschisă tuturor, dar le invit în special pe Oana, Skilly și Lissa! 

                                       De la Bezea

11 comentarii:

  1. Nu e lene... e lipsa de timp! :)))) Imi place fundalul, desi e cam inchis. Oricum, arata bine! Super leapsa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt convinsa ca nu e vorba de lene, dar voiam sa va stimulez putin, ca sa am si eu ce sa mai citesc pe blogurile voastre.... Si eu am aceeasi parere despre fundal! Il voi schimba imediat ce voi gasi altul mai bun! :-))

      Ștergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos! Cand trimiti astfel de comentarii, ma faci sa ma simt importanta! Ca sa-ti raspund la o intrebare dintr-un comentariu pe care l-am sters din greseala, nu am cont pe nici o alta retea de socializare inafara de Messenger si Whatsapp! :-))

      Ștergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos! Imi place sa vad ca exista totusi niste oameni care ma apreciaza! Si... Ma bucur ca iti place de mine atat de mult incat vrei sa vorbim si in alta ipostaza inafara de cea scriitor - cititor, insa nu imi surade ideea sa dau unei persoane pana la urma straina, numarul meu sau ID-ul de mess. Sorry! Sper sa nu o iei in nume de rau!

      Ștergere
  4. Fundalul tău este atââât de colorat, că mi-ai făcut poftă de bezele.
    Oricum, chiar îmi aduci a Dome.
    Şi ea avea treişpe' ani.
    Sau cumva eşti Dome?
    *lol, am devenit interogator.*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))) Interesant ca spui asta.. Pai, adevarul va iesi la suprafata foarte curand! Multumesc mult ca ai comentat! M-ai determinat sa iau o decizie! Sper sa mai comentezi si in continuare!

      Ștergere
  5. Bezea, mai postezi si tu? :)) Sau inca n-ai scapat de teze? :D Sper sa nu te superi ca ti-am zis. :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Bezeaaa, ma intrebam daca mai ai de gand sa mai scrii cevaaa? :> *rimeaza* :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Finally, da! Am postat! Merci ca mi-ai aratat ca mi se simte lipsa, aici, pe blogosfera! Sarbatori fericite! :-))

      Ștergere