marți, 8 octombrie 2013

Lipsă de ocupație.

              Salutare, oameni raționali, universali, fericiți! Ce mai faceți?
               Eu una, din motive personale, acum, la ora 15.18 marți, sunt acasă și nu la școală.
                Așa că, din lipsă de ocupația, m-am gândit să fac o postare fără un subiect anume, căci inspirația mea e precum bateria de la iPod-ul de pe care vă scriu acum:


              Mda....
              Nu știu dacă ați observat, dar folosesc 'Mda....' cam des!
       
               Așa.... Tocmai a trecut un avion pe cer! Știu că probabil sunteți ceva gen:


               Mă rog... 
               Cică, e la mine pe scară lipit un afiș cu 'RUȘINE! ADUCEȚI GHIVECIUL ÎNAPOI!'


              Și încă un lucru: Nu mai mâncați de McDonald's!


               Gata, merci!
 
                                            De la Bezea



              

              

4 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Multumesc pentru sfat! Eu lucrez de pe iPod, cum am si scris si nu ma uit la varianta web, astfel incat nu am observat problema cu pozele. Treaba e ca nu prea stiu cum sa le micsorez, asa ca le las asa. Poate incerci tu sa te uiti pe mobile version! Multumesc pentru comentariu! :-))

      Ștergere
  2. Super tema! Cred ca ai lucrat la ea! :) :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De fapt, doar am cautat pe We Heart It poze cu Halloween si asta e cea mai draguta! ;-p

      Ștergere