joi, 3 octombrie 2013

Leapșă #3

              Salut, internațiune! E vineri și e timpul pentru Doza de Bezea!
               –  Plagiaaaat –
              Înainte să-i dăm 'play' cu leapșa, haideți să vă arăt o poză cu ce am eu de făcut acum și dacă mă prinde mama că nu fac nu o să mai postez muuult muuult timp:


               Mda... Cărțile-s puține dar exercițiile...

   

          Apropo de poza asta, trebuie să auziți cum cântă Cristi ' alabalaportocala ' în stil manele. Sau cântecul lui ' preferat ': N-ai valoare, n-ai valoare / N-ai valoarea mea/ Așa că nu te mai da mare! / Nu te ambala! 
             Mdaaa... Hai cu leapșa!

1) Câți. Ani. Ai? – Pam! Pam! Paaaam!
          13. Mdaa..

2) Care este fast-food-ul pe care îl preferi?
           Păi mie îmi place tot ce nu e sănătos și îngrașă, așa că eu le aleg pe toate!


 3) Ce culoare au ochii tăi?
             Căprui închis ;-)

4) Care e ultima temă la matematică pe care o ai de făcut / ai făcut-o?
               Păi, e în stânga primii imagini!

5) Unde ai fost în vacanța de vară?
                La cel mai frumos hotel din Turcia, Kemer, numit Rixos Sungate Hotel! Căutați-l pe net! E supeeerb!
 
6) Care e primul lucru pătrat / dreptunghiular / cubic /... pe care îl vezi dacă te întorci cu spatele?
                  The TV, my darling! ^.^

7) Taylor Lautner sau James Maslow?

   Taylor

  James


           Îl aleg pe Taylor! Scuze, James!

8) O melodie frumoasă la care nu-ți place cântărețul:
          Wrecking ball – Miley Cyrus

9) Dacă ai avea un câine cum l-ai numi? Dacă ai deja, cum se numește?
           L-ar chema Finally! :))

10) Dă o notă blogului meu de la 1 la 5!
            Aici vă aștept pe voi!
  
               Yeyyy! Nu m-a prins mama! Pasez leapșa oricui vrea să o ia și mă anunță și pe mine! 
                K, bye!

                                       De la Bezea
  


9 comentarii:

  1. :-) Ce coincidenta! Super! Merci!

    RăspundețiȘtergere
  2. Cu placere!
    Si voi face si eu pe blog, leapsa!
    Pentru tine!

    RăspundețiȘtergere
  3. 1) 11 ani.
    2) Kfc
    3) Caprui inchis
    4) Una foarte grea pe pagina 12 a caietului in dreapta
    5)In bulgaria la un hotel de 5 stele nu mai stiu cum se numea dar era super, a la nisipurile de aur
    6) Patul meu
    7)Taylor
    8) Paraziti - Toate-s la fel nu imi place nici unul dintre cantareti
    9) Am 4 Printesa si Barby doi bichoni si Cora si Lola unu e pitbull si celalalt nu stiu ce e
    10) 4.5


    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Frumoase raspunsuri! ;-) Voi intra si la tine pe blog sa vad cum le introduci!

      Ștergere
  4. scuze nu le-am introdus pana akm pentu ca nu am avut timp!
    SORRY!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pas de problemme, mon petite maki sauvage! Nu-i nimic! :-)

      Ștergere