duminică, 22 septembrie 2013

Ziua mai scurtă decăt noaptea

              Salutare!
              Nu știu câți dintre voi au aflat, dar ieri, pe 22 septembrie, a fost echinocțiul de toamnă! Ceea ce înseamnă că dormim mai mult! 


              Sunt puțin defazata! Asta trebuia să vă spun ieri!
              Sunt în pană de inspirație, așa că vă dau niște versuri noi compuse de eu:
              ' Rap-ul nu-i pentru oricine,
                Dar pentru ăia care e,
                Am toată stima și respectul
                Și le ofer aplauze! '

                 Nu știu dacă v-ați prins, dar toate versurile îmi aparțin si sunt doar fragmente de căntece!
                 Asta a fost pentru azi că a venit meditatorul la mate!
   
                                     De la Bezea!




2 comentarii:

  1. Hei , dragute versuri , bun venit in blogsfera , sper sa te simti bine . :3
    Ascunsa.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumeeeesc! Am si pentru tine niste versuri daca tot iti plac: Alle Alecsandra nu-i o fată oarecare/ Îi place rapul meu/ Deci e cea mai tare! ;-))

      Ștergere