luni, 16 septembrie 2013

#1 Leapșa

               Ce faceți, copilași? What's new about you? Eeeeee, rime peste rime, că nu degeaba-s raper! Apropo de asta, ce ziceți de versurile astea din noul meu cântec:  Versuri nenumărate / Plus o coregrafie, / Egal... Cu ....... / Va cânta rap pe vecie!
               Pe ........-alea e porecla mea, cea din fostul profil blogger.
               Așaaaaaaa... Deci asta va fi o leapșă dedicată lui Skilly Hyytelo ( sper că am scris corect ), doar că o să răspund și  eu la întrebări:
     
   1. Care e cartea ta preferată?
            Toate volumele Gallagher Girls!
    2. Serialul la care te uiți dar la care nu vrei să știe cineva cunoscut că te uiți:
             Mireasă pentru fiul meu / Iubiri secrete ( nu ma judecați )
    3. Materia care iți place dar la care nu suferi profesorul:
             Engleză! Categoric!
    4. Inițiala numelui unui băiat pe care l-ai plăcut mereu măcar puțin, puțin de tot:
              A. ( IOOOI! Coincidență: chiar acum citesc Micuțele mincinoase! )
    5. Culoarea preferată de ochi?
              Verzi sau căprui.
    6. Locul preferat:
               Hotelul Rixos Sungate. Căutați-l pe internet. E în Turcia, Kemer.
    7. Numele primeii persoane din lista ta de contacte:
               Anca.
    8. Fructul preferat:
               Căpșunica... Da, serios!!
    9. Care este cântecul pe care nu ți-l poți scoate din cap?
                Momentan, cântecul din care am extras fragmentul de la începutul postării, care se numește 'For the haters'.
    10. Ceva ce ai găsit pe net și ți se potrivește: 
                 O poză cu un tricou pe care scrie: I'm only single because I'm too sexy for anyone! :-D

             Bine, păi desigur că nu doar Skilly poate folosi leapșa dar acum pe ea 'o am în vizor'!
            
                                         De la Bezea
                
               
            

2 comentarii:

  1. Am facut chestia:

    http://tftcl.blogspot.ro/2013/09/leaaaaaaaapsa.html

    Thanks.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc si eu! Sper sa continui sa ma anunti cand gasesti ceva ce-ti place! Am in plan inca o leapsa pentru tine cu dedicatie! :-)

      Ștergere