vineri, 20 septembrie 2013

SixCruelHoursOfOurLives

               Hey, hey! What's up?  
               Păi eu m-am gândit să fac o rubrică despre ce se mai întâmplă la școală; pentru asta, trebuie să știți următoarele:
  I. Colegii despre care o să vă vorbesc cel mai probabil sunt:
1) Cristi  –  BFF-ul meu #1
2) Costi  –  BFF-ul meu #2
3) DoDo –  fostă BFF
4) Radu  – un băiat cu care mă înțeleg eu mai bine
5) Sorina – o fată pe care nu o suport / iubita lui Radu
6) Mihai   – Da....
7) Tăticu' – Pretenașul nostru
8) Vlăduț  – Grăsuț si Verde de drăguț

II. Nimic din ce voi spune nu va părea nimic altceva decât o parodie, având în vedere că eu nu pot să am același farmec!

III. Toate poveștile sunt adevărate

           Să trecem la... TREABĂ!

               La chimie, avem o profă surdă și oarbă, prin urmare, caterincă frate! Așa că, ora trecută s-au petrecut două chestii  bestiale! 
               Băi frate, colegul meu de bancă, Cristi, își ia la pachet, o hotbox de la KFC! Vă dați seama că abia a așteptat să fie centrul atenției și și-a scos mâncărica pe bancă chiar dinainte de prima oră, chimia! Se adună copii la banca noastră, de erau mai mulți colegi decât frimituri acolo! Se roagă ăștia de Cristi să le dea și lor o aripioară, dar el nu le dădea decât cartofi! Și când se termină și cartofii ( adică în vreo cinci secunde ) și pleacă prietenii noștri, Cristi se uită în cutie și face:
       — Ce copii idioți, ăștia mi-au mâncat și oasele! 
       După ce am făcut pe mine de râs la faza asta, intră profa și BFF-ul meu de colo:
       — Mi-a stricat mâncarea, nenorocita! O ucid! Zici că i-a pus Dumnezeu ochii-n cap cu praștia!
       Am râs și la asta, dar Cristi s-a mai cumințit. Pe la sfârșitul orei, se trezește Radu, ( care stă chiar în fața mea ) și începe să zică: Ieși acasă! , încercând să imite un idiot cu replica asta! Faza e că nimeni nu l-a oprit, pentru că profa nu auzea!
      
               Acesta a fost primul articol din rubrica SixCruelHourOfOurLives!
               O seară bună!

                                     De la Bezea!
       


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu