duminică, 8 septembrie 2013

Top 5 aplicații

               Salutări, blogărime! Ce mai faceți? Eu una, m-am gândit să mai postez ceva!
                Deci, top 5 aplicațiile mele preferate ( printre care se află și jocuri ):

5. Minecraft ( nu am decât versiunea lite )


4. We heart it ( oi fi pus-o eu pe penultimul loc, dar e super, un fel de instagram )


3.  Sunt mereu Online pe mess, că doar e singurul site de socializare pe care am și eu cont!


2. Nu mă judecați pentru că Blogger e pe locul doi, e doar punctul meu de vedere!


1. Smule: Magic Piano este cea mai frumoasa aplicație! O iubeeeesc!


          Ei, scuze că am scris așa puțin, dar pozele spun mai mult decât cuvintele!

                                         De la Bezea






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu