duminică, 22 septembrie 2013

Leapșă #2

              Hey, hey, hey! Ce mai faceți? Mă rog, îmi citiți blogul, dar pe lângă asta, în general? 
              Așaaaa... Știți voi leapșa aia, singura pe care am făcut-o și pe care i-am și dedicat-o lui Skilly? 
              Ei bine, a văzut și o bloggeriță, Googga ( sper că am scris bine -again- ) și a luat-o și ea! A dat niște răspunsuri super, deci m-am gândit să fac și pentru ea o leapșă!

1) Care este ultima aplicație / joc pe care ți l-ai descărcat?
         Un joc 'de groază', Eyes.

2) Care e aplicația / jocul preferat?
          Nu sunt sigură... Blogger nu neapărat pentru că pot să postez si de pe net. Aș putea să spun și despre We heart it, la fel! Cred că Smule:Magic Piano... Dar le adooor pe toate cele trei menționate!

3) Care membru al familiei te aprovizionează cu bani?
            Având în vedere că iau bursă, iar părinții mă ajută cu alte de-alea, cred că ar fii bunica. Da! Bunica!

4) Materia preferată, la școală:
            Limba română! Ar mai fii și engleza, dar am menționat 'la școală', unde nu-mi place profa... 

5) Închide ochii și gândește-te la ceva plăcut. La ce te-ai gândit?
             La toată familia mea, plus prietenii, stând la piscină la Rixos Sungate!

6) Ce vei face în viitorul apropiat și nu-ți place?
              Meditații la matematică.

7) Care e cel mai nebunesc lucru pe care l-ai făcut?
              Sunt o persoană liniștită, dar cred că asta a fost când m-am dat cu parapanta!

8) Majoritatea colegilor tăi fac ceva și tu nu te alaturi. Ce fac ei?
                 Joacă Sticluța sau Fântânița sau Adevăr și Provocare ( care pentru ei e cam același lucru cu primele două variante ). Nu că nu aș fii acceptată, ci pentru că nu consider potrivit să mă pup cu toți fraierii care pică la sticluță! 

9) Ce folosești mai des: Mess-ul, Facebook-ul sau Twitter-ul?
              Pai nu am decât Mess, deci...

10) Ce îți place să faci în timpul liber?
              O să fiu sinceră cu voi: să citesc, să compun cântece, să scriu pe blog, dar de obicei prefer shoppingul! Aia e, n-ai ce să-mi faci, sunt o shopaholică!

          Asta e leapșa, dar vreau să vă mai arăt ceva: doi cai frumoși!


               Scuze că nu se vede prea bine! 

                                    De la Bezea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu