miercuri, 18 septembrie 2013

Super-bloggeri!

               Hi! Ce ce ce ce, ce mai faceți? ( replica à la Isabella ).
               Măi copchilași, după ce am văzut ce frumos a scris Skilly despre mine, m-am gândit să scriu și eu câte ceva despre bloggerii pe care îi admir!
               Păi, astea fiind spuse:
            Ce-am înșiruit,
            Hai s-o lăsăm ușor că am obosit! ( versuri din cântecul compus de mine, Suntem de domeniul viitorului! )
    
                Păi, propun să o luăm întâi pe Skilly, că e prima care îmi vine acum în minte:
                Uite că tipa asta îmi place! De ce? Pentru că scrie bine și, chiar dacă din a doua încercare, și-a format o părere bună despre mine! Skilly, suntem prietene! Ai niște bloguri super și ești o persoană cu (,) care simt că pot purta o conversație fiind eu însămi! Nu trebuie să fiu gen " nush dc el zc 'sta " sau prea pretențioasă! Bravo pentru toate realizările tale pe blog și pentru notele bune! Plus, succes în clasa a 8-a!
           O poză pentru tine:


                Bun, bun, bun!Ar mai fi și Raisa, pe care am cunoscut-o pe blogul lui Skilly! Haida! Așa facem! Deci... ( știți voi continuarea, dar nu vreau să stric farmecul aparte al iubitului și îndrăgitului nostru, Mo ) Raisa este un blogger super! Nu m-am conversat cu ea nici prin comentarii până acum, deci nu pot spune mai mult decât că o apreciez și să continuie cu blogul că e bine ceea ce face! Hai cu poza:


               Și ... Ultima, dar nu cea din urmă...  Lissa! Lissa... Respect! Super bloguri, super experiențe de viață, super fată! Go on! Atât am avut de spus! A! Da! Și poza:


              Culmea e că toate trei fetele sunt rockerițe, iar eu rapper ( prefer la masculin pentru că atunci când veți auzi că sunt ' The first Romania's female rapper! ' să fie un impact ).
               Deci da! Asta a fost postarea despre bloggeri pe care îi respect! 
                
                                      De la Bezea!





          
               

2 comentarii:

  1. Ce drăguţ! :o3 Cred că fetele apreciază ce ai scris aici ^^.
    Fă cunoştinţă cu încă o rockeriţă :).
    Rap? Awesome! Nu prea am întâlnit fete care să asculte genul ăsta de muzică.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Wow! Primul comentariu! Paaaaartyyyyy! Multumesc! Daca imi lasi aici un link cu blogul tau mai mult ca sigur te bag si pe tine in update! Sper sa mai stai pe-aici si sa mai dai cate un comm cand gasesti ceva ce-ti place!

      Ștergere