vineri, 6 septembrie 2013

^.^ Intro ^.^

               Heyy, blogări! Ce mai faceți? V-a fost dor de mine? 
               Probabil sunteți puțin nedumeriți de întrebarea mea, dar vă lămuresc eu imediat!
                Nu sunt la primul meu blog! Nici la primul cont blogger! Însă acum am mai rămas doar cu acesta. De ce? Pentru că am început mai multe bloguri și am sfârșit postând doar pe unul!
               Buuuun! Acum, haideți să ieșim din starea de seriozitate și să ne cunoaștem mai bine! 
               Am 13 ani și sunt mândră de asta! Nu folosesc în vorbire sau scriere șmecherii de genul "nush" când vreau să zic "nu știu" sau chestii de genul ăsta! Nici nu am facebook sau alte site-uri de socializare pe care mă poate contacta oricine!
               Blogul acesta va fi despre ceea ce simt eu și ceea ce mă interesează! Va avea mai multe rubrici, alese de mine, mai puțin sau mai mult originale! Nu mă aștept să vă placă tuturor și nici nu cred că îmi doresc! 
                Comentariile sunt bine venite atâta timp cât respectă singura regulă a blogului, cea de la poză: Fiți drăguți sau plecați!


                 În final, vă rog să iertați eventualele greșeli de scriere pe care le veți găsi pe parcurs!
                 
                                          De la Bezea
               

               

3 comentarii:

  1. Buna! Sunt si eu o bloggerita ajunsa pe la tine si trebuie sa iti spun ca ai un blog superb! Daca nu te supara intrebarea mea... esti cumva NonconformistaDome? Nu am mai gasit-o de mult timp prin blogosfera, si semeni la scris cu ea. Stiu ca pare ciudata intrebarea dar te rog sa-mi raspunzi. :D

    Uite si blogul meu: http://yrenne-s-blog.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  2. Heyy! Chiar că e puțin ciudată întrebarea! Dar... Sper să mai treci

    RăspundețiȘtergere
  3. Mai trec, mai trec! :)) Dar... nu mi-ai raspuns! :D

    RăspundețiȘtergere