sâmbătă, 23 august 2014

#Random

    A doua zi la rand, sunt in mall cu familia si mama e la cabina. Prin urmare, am decis sa mai scriu o postare random pentru ca ma plictisesc.
   Mda... Tocmai am iesit de la Maleficent si stiu ca toata lumea l.a vazut deja insa asta ma face pe mine diferita de voi ;-)
   Atunci cand are tata concediu merge vedem toate filmele tari de la cinematograf si mergem prin tot felul de locuri in fiecare zi. Ca in rest, rutina e obligatorie: scoala.
    Asa... Si intr.o saptamana voi merge la mare insa inainte de asta, voi merge la cursurile "tabara" de engleza pentru care am fost selectata de catre directia scolii mele. Are loc la American Corner si asa se numeste intreg proiectul, care este defapt un schimb de experiente intre S.U.A si Romania in cadrul caruia vin niste profesori americani si fac cu noi scoala asa cum se face in S.U.A.
    Mi se pare o chestie foarte tare la care ma bucur sa iau parte. Mda... M.am plictisit si de scris pe blog.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu